Sunday 16 June 2013

Assalamualaikum kawan-kawan. hari ini 17/6/2013 merupakan ulangtahun kelahiran aku yg ke ** dan bersempena dengan itu aku punya satu hasrat atau satu permintaan yang dah lama aku mahu ia jadi kenyataan.. Pernah dengar lagu dari kumpulan Kangen band iaitu Pujaan hati.? ia sangat-sangat berlaku terhadap diriku cuma bezanya si pujaan hatiku ini ialah individu yang aku sangat rapat selalu jumpa cuma aku tak mampu nak luah.. hehe.. gua pemalu okayhhh.. tapi hati dah tak mampu nak tahun dah perasaan ni.. jealous tu confirm ada bila dia rapat dengan lelaki lain.. cuma aku tak mampu nak bagitahu.. so aku just nak dia tahu yang aku still waiting her.. aku mahu cintaku jadi kenyataan.. aku suka dia.. sudah 150 juta kali aku bilang sebegini.. dan aku juga berharap agar dia bahagia dengan lelaki yang kini menjadi pilihan dihatinya.. walaupun aku tak tahu status hubungan dieowg tapi aku dapat rasa yang dia sgt menyayangi lelaki itu.. cuma kalau boleh berilah aku peluang untuk memberi cintaku dan sayangku kepada mu.. (bajet sastera student la ni) hehe.. 

No comments:

Post a Comment