Wednesday, 6 March 2013

Assalamualaikum
kebelakangan ni hidup aku susah sgt.. mcm2 dugaan datang.. mungkin sebab aku ni bnyak sgt dosa n Allah na kafarah dosa aku melalui ujian dia.. ak ta mampu na beza benda baik n buruk.. aku selalu tersesat dalam jalan yang aku pilih ni.. aktak mampu hidup sebagaimana aku yang dulu.. aku un tak tahu kenapa aku jadi cmni,sedangkan aku yang dulu tak lah selemah ni.. aku ni tak pasti apa yang aku buad ni benar-benar betul atau sebaliknya..

aku tak mampu siapkan assignment aku walaupon kerja tu mudah jer.. aku ni asyik mampu minta tolong org jer padahal aku tak cuba lagi buad.. tambah pulak masalah hidup antara aku dengan keluarga aku. dah la ku ni arhhhhhhhhhh.. datang pulak masalah perasaan sayang dengan perempuan.. kalau sorang tak apa.. ini dua.. dua-dua aku sayang.. ak ni bkn lah lelaki mata keranjang or buaya darat tp ak akui lah memang salah aku tak pndai na memilih n setia.. 

sorang dok jaoh tapi dia dah lama aku try pikat.sorang dkt sgt dengan aku.. dua-dua ni nadi aku yg ke 4 selepas keizinan dri NYA ibu,bapa n adik bradik aku.. kalo tak de dieowg ni aku tak tawu aku hidup cmna skunk ni.. aku hanya mampu berfikir n sampai satu tahap aku dah tak mampu berfikir lagi dah.. sampai aku tak tahu lah aku tulis ni betul ker tak.. harap-harap Allah berikan aku hidayah dan petunjuk untuk aku teruskan hidup

kalau lah ade yang abca post aku ni.. please lah bgi nasihat akat aku.... 
aku sgt berharap
andai takdirku hidup dgn dia.. dekatkanlah dia dariku
andai dia bukan untukku jaohkan lah dia dariku agar ku tidak mengecewakan nya