Saturday, 4 February 2012

Assalamualaikum
hari ni 5/2/2012 bersamaan 12 rabiulawal 1433 merupakan hari peringatan sempena kelahiran Nabi Muhammdad(S.A.W)..banyakkan berselawat kepada baginda insyaAllah baginda tidak akan melupakan kita malah mengingati kita seterusnya membantu kita kelak untuk ke Syurga..tepat pukol 9.30 4/2/2012 ak bersama keluarga berhenti makan di sebuah restoran di sekitar gerik..namun apa yang mendukacitakan ialah apabila aku sampai ke restoran itu mereka menganjurkan dan memberi kemudahan pelanggan untuk berhibur dengan menyediakan alat untuk menyanyi (karaoke)..bukan nye ta boleh tapi pada waktu camtu lebih baik memperbanyakkan selawat ke atas junjungan besar Nabi Muhammad..moral kita sebagai umat islam ke mana?mengapa ulangtahun perkahwinan,ulangtahun kelahiran,ulangtahun kematian kita sambut dengan mengadakan kenduri dan sebagainya...mengapa tidak kita memperingati kelahiran Nabi Muhammad yang memberi petunjuk kepada nenek moyang kita agar memeluk agama yang mulia,agama akhirat iaitu agama islam?mengapa?apakah perasaan anda jika ketika ulangtahun kelahiran kita tidak dihiraukan? walaupun Nabi Muhammad mungkin tidak meminta agar kita menyambut hari kelahirannya adakah baginda menyuruh kita berkaroake ta tentu hala?fikirlah!!!!

sorry emosi sikit..for "S" apa pun yang kaw anggap kat aku ni dan walaupun ak rse yg aku ta layak  untuk kaw percayalah aku memang sayang at kaw..sorry kalau selama ni aku mengganggu ketenteraman hidup kaw dan hidup orang yg kaw syg dan org yg mnyayangi kaw..sumpah aku ta terniat pon na buad semua tu..sesungguhnya segala kebaikan datangnya dari Allah taala dan keburukan tu dtg dari kelemahan diri ku ini sebagai manusia..psal Hubby tu kalo boleh teruskan panggil cmtu un taper..walaupun ary sabtu kelmarin kite ta rancak berhubung seperti yang lepas-lepas,percyalah kaw sntiasa lam kepala otak aku ni..aku teringat kata-kata kaw..kaw cakap kaw terima siapa je jodoh kaw..dah lme aku fikir,kalau ade due orang masuk meminang dan mengharap an kaw dan dieowang memang rase kaw jdoh dieowg cmne?sebab tu aku berlumba-lumba pikat aty kaw,mak kaw dan apa yang kne mngene ngn kaw..walaupun hrapan ku tipis dan sekiranya kaw bukan milikku(na buad cmne ketentuan Ilahi)ak harap kaw jangan lupekan aku ..anggap la aku sebagai BFF kaw..salam sayang beserta madu i love you..sayang (ta rasmi agi) ak na kaw tahu yg aku suke,syg,rindu,cinta(terlebih sikit) dan aku nak thu yangggggggggggggggg AIR YANG AKU HANTAR ARY TU MEMANG AIR KGEMARAN KAW KEW ? ? ? ? :)

MINTA MAAF SEBAB PERMULAAN POST TOPIK PASAL KEAGAMAAN TAPI LAST PASAL PERCINTAAN TERUS..SESUNGGUHNYA AKU HANYA MANUSIA YANG TAK TERLEPAS UNTUK BERASA DICINTAI,MENYINTAI,DISAYANGI DAN MENYAYANGI...